دستگاه لیزر الکساندرایت دکا اصل

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا اصل ساخت کشور ایتالیا ویکی از بهترین مدل های الکساندرایت و به روزترین مدل موجود در بازار می باشد. شرکت دکا ایتالیا به بررسی سایر مدل های موجود در بازار جهانی مانند کندلا و کلاریتی با ارائه تکنولوژی موئوو(MOVEO) مشکلاتی که دستگاه های دیگر داشتند رفع نموده است. . قیمت این مدل با توجه به تکنولوژی برتر آن نسبت به سایرر رقبا از قیمت رقابتی تری نیز  برخوردار می باشد.از طرفی برندهای ما شناخته‌ شده است و اجناسی با کیفیت بالا برای شما ارائه خواهیم داد. روش خرید از فروشگاه ما بسیار آسان است نشان می‌دهد به‌راحتی آن را تهیه کنید.

جهت خرید می توانید از طریق کانالهای ارباطی موجود در این سایت با ما ارتباط بگیرید.

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا اصل

قابلیت های متنوع دستگاه لیزر

هر ساله افراد زیادی به سمت استفاده از این نوع دستگاه‌ ها و درنتیجه حذف موی زاید با لیزر روی میاورند. استفاده از دستگاه لیزر دارای قابلیت‌ حذف موهای زائد و در مدل دو طول موج دارای توان از بین بردن ضایعات واریسی را دارا می باشد. در اینجا به آن‌ها اشاره خواهیم داشت باید بگوییم که این دستگاه جزء سریع‌ترین تکنولوژی‌ های تولید شده برای رفع موهای زائد می‌باشد.

در مقایسه با دستگاه‌ های دیگر پوشش‌ دهی بسیار خوبی دارد که پیش‌از هیجده میلی‌متر می‌ رسد این نوع دستگاه قابلیت این را دارد که حتی موهای نازک را نیز از بین ببرد و در این نظر مشکلی به وجود نمی‌آید. می‌ تواند علاوه‌بر موهای ضخیم موهای نازک را اثرگذاری کرده و آن‌ها را محو کند برای همه افرادی که رنگ پوست مختلفی دارند از سفید روشن تا زیتونی یا تیره می‌توانند از این دستگاه استفاده بکنند و به‌خوبی تا فولیکول مو به‌ طور مؤثری برای از بین بردن موهای زائد را دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا اصل دارای دو هندپیس می باشد شما می توانید هم هندپیس تماسی را داشته باشید برای افرادی که به درد حساس هستند و کسانی که موهای زائد نازک دارند، هندپیس غیر تماسی جهت کسانی که نمی خواهند از ژل برای لیزر استفاده نمایند را مورد بهره برداری قرار دهید.

قیمت خرید دستگاه لیزر الکساندرایت دکا اصل

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا اصلقیمت دستگاه لیزر الکساندرایت دکا اصل حدود دو میلیارد می باشد. که به صورت اقساط امکان خرید نیز دارید. جهت خرید اقساطی نصف مبلغ را به صورت نقدی پرداخت می نماید و مابقی اقساط یک ساله برای شما قسط بندی خواهد شد. نصب و آموزش دستگاه در محل کار شما توسط کارشناسان شرکت انجام خواهد شد. باید یادآوری کنم دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. روش خرید از فروشگاه ما بسیار آسان است کارشناسان ما در واحد فروش آمادگی پاسخ‌گویی به نیاز های شما مشتریان عزیز را دارد و شما می‌توانید خرید امنی را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *