دستگاه آر اف فرکشنال جوانسازی پوست

دستگاه آر اف فرکشنال جوانسازی پوست نیتل از امواج رادیویی جهت جوانسازی و لیفت پوست استفاده می کند. این دستگاه دارای دو هندپیس می باشد. یک هندپیس سوزنی که جهت میکررونیدلینگ استففاده می شود و یک هندپیس مولتی پلار جهت زاویه سازی و لیففت پوست صورت و بدن استفاده می شود. دستگاه آر اف فرکشنال نیتل دارای CE اروپا میباشد. و اکنون در کشور اسپانیا و ترکیه مورد استفاده پزشکان قرار می گیرد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامعی را درمورد دستگاه آر اف فرکشنال (RF Fractional) و جوانسازی پوست توسط این دستگاه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. روش آر اف فرکشنال یکی از روش‌های نوین در زمینه جوانسازی پوست می‌باشد. جوانسازی پوست از طریق دستگاه آر اف فرکشنالی بسیار ایمن می‌باشد و می‌تواند بدون دردسرهای ناشی از عمل جراحی و سایر روش‌ها، نتایج بسیار خوبی را به پوست فرد مراجعه کننده ارائه می‌دهد. در آر اف فرکشنال از امواج رادیویی ایمن استفاده شده است که با نفوذ به لایه‌ میانی پوست باعث تحریک عملیات کلاژن سازی و در نهایت نوسازی ساختمان و سلول‌های پوست می‌شود. با دستگاه آر اف فرکشنال جوانسازی پوست دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست.

دستگاه آر اف فرکشنال جوانسازی پوست

کاربرد دستگاه آر اف در حوزه زیبایی

دستگاه آر اف فرکشنال جوانسازی پوست

سفت کردن پوست و افزایش قوام و استحکام آن

اولین و شاید مهم‌ترین کاربرد دستگاه آر اف فرکشنال سفت کردن پوست و افزایش قوام و تونیسیته آن می‌باشد و این موضوع قطعا یک مزیت بسیار مهم به حساب می‌آید چرا که لیفتینگ صورت بدون نیاز به جراحی‌های گاها سنگین پوستی خواسته بسیاری از مراجعه‌ کنندگان به کلینیک های زیبایی است

سفت کردن غبغب و ناحیه فک

پس از اتمام فرایند جوانسازی پوست توسط دستگاه آر اف، پس از یک یا دو جلسه به وضوح می‌توان شاهد سفت شدن غبغب و ناحیه مربوط به فک بود.

از بین بردن چروک‌های پوستی

آر اف فرکشنال باعث رفع چین و چروک ها و خطوط ریز پوستی در نواحی مختلف صورت اعم از صورت، پیشانی، گردن، اطراف چشم و … می‌شود.

کنترل چربی ترشح شده روی پوست

از کاربردهای مهم این دستگاه، کنترل و درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و همچنین بستن منافذ باز پوستی می‌باشد.

از بین بردن جوش‌های فعال پوست

دستگاه آرف تاثیر بی‌ نظیری در از بین بردن جوش‌های فعال روی پوست دارد و تا کنون بیش از ۹۰ درصد مراجعه کنندگان برای پاکسازی و جوانسازی پوست توسط دستگاه آر اف فرکشنال رضایت کامل داشته‌اند.

رفع اسکارهای عمیق پوستی

دستگاه آر اف فرکشنال به طور خاص در درمان اسکارهای عمقی پوست موثر می‌باشد.

درمان تعریق بیش از حد

برای افرادی که از تعریق بیش از حد رنج می‌برند یک بار استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال می‌تواند این دغدغه را تا مدت بسیار زیادی و یا حتی دائمی (در صورت مراجعه به کلینیک و استفاده به شکل منظم و با برنامه از این دستگاه) رفع نماید.

از بین بردن ترک‌های پوستی

تکنولوژی به کار رفته در دستگاه آر اف فرکشنال اثر فوق العاده ای در در درمان ترک‌های پوستی یا استریا (Stretch marks) دارد. این اثر تا حدی مطلوب است که تکنولوژی آر اف را یکی از قوی‌ ترین و ایمن ترین روش‌های موجود در عرصه مراقبت‌های پوستی می‌سازد.

سایر کاربردهای درمانی دستگاه آر اف فرکشنال

  • از بین بردن جای زخم و بخیه مانده روی پوست
  • درخشان کردن پوست
  • رفع خطوط و ترک ‌های مانده روی شکم زنان (ناشی از بارداری و یا افزایش وزن)
  • کاهش ترشح سبوم و درمان سبوره
  • از بین بردن خطوط اطراف لب در افرادی که سیگار و یا قلیان مصرف می‌کنند
  • درمان لک
  • درمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی

فروش دستگاه آر اف فرکشنال جوانسازی پوست

امروزه فروش دستگاه آر اف فرکشنال توسط شرکت‌ها و موسسات متعدد و مختلفی انجام می‌گیرد و همین تعدد باعث می‌شود که خریداران در انتخاب فروشنده مورد نظر خود دقت و سلیقه کافی را به خرج دهند و پیش از خرید دستگاه آر اف فرکشنال اطلاعات جامعی را در مورد شرایط فروش، کیفیت و کارایی دستگاه ارائه شده و همینطور خدمات پس از فروش آن کسب کنند.

شرکت تجاری بازرگانی تجهیزات پزشکی زیبایی آراد با هدف خرید و فروش و تولید دستگاه های پزشکی زیبایی پوست در سال ۱۳۹۷ تاسیس گردید و تا به اموروز مفتخر به تامین تجهیزات پزشکی و زیبایی بسیاری بوده است. دستگاه آر اف فرکسنال یکی از جدیدترین تجهیزاتی می‌باشد که با بهترین کیفیت و خدمات در شرکت تجاری بازرگانی آراد به فروش می‌رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *