خرید پلاسما جت فایربولت

خرید پلاسما جت فایربولت پلاس را می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی خریداری نمایید. دستگاه پلاس فایربولت به دلیل دارای بودن CE اروپا و داشتن کیفیت دارای هواداران مختص به خود می باشد.قیمت پلاسماجت در بازار بر اساس کیفیت مشخص می شود. امروزه نوسانات اقتصادی مختلفی که در کشور وجود دارد باعث شده است که قیمت محصولات مختلف دائما در حال تغییر و تحول باشد. و لذا نمی‌توان قیمت محصولات مختلف از جمله قیمت دستگاه های زیبایی را به صورت دقیق ارائه نمود. زیرا قیمت‌ خرید این محصولات به صورت مدام در حال تغییر است. اما دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس در ایران تولید می شود و محصولاتی که در ایران تولد کمتر تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار می گیرد.

خرید پلاسما جت فایربولت

قابلیت های پلاسما فایربولت چیست؟

خرید پلاسما جت فایربولت

پلاسما فایربولت دارای کاربرد های فراوانی است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم‌. ماده به سه حالت در طبیعت وجود دارد جامد، مایع و گاز اما شاید کمتر کسی بداند که حالت چهارمی هم برای ماده وجود دارد و آن هم پلاسما است.

حال شاید از خود سوال کنید این پلاسما به چه دردی می خورد و چه کاربرد هایی دارد که ما در اینجا به کاربردهای آن می پردازیم. شعله آتش و صاعقه از نمونه های پلاسما است و این ماده به سرعت با هر چیزی که به آن برخورد می کند انرژی می دهد و این خصوصیت پلاسما باعث بافت های سطحی و مرده پوست می گردد که این باعث می شود پوستی شفاف و زیبا داشته باشیم.

در روش پلاسما فایربولت بسیاری از نواقص پوست از جمله چروک دور چشم، افتادگی پلک و … از بین می رود و بعد از مدتی پوست صاف و یکدست می شود. در این روش امکان این وجود دارد که بیمار در زمان عمل پلاسما فایربولت چشم های خود را باز و بسته نماید تا تمام چروک های موجود در پوست خود را به راحتی نشان دهند و پزشک با خیال راحت بتواند تمامی چروک ها را با این روش بر طرف سازد.

  • فرکانس بالا و بدون حس برق گرفتگی
  • دارای سنسور محافظت از اضافه جریان
  • دارای سنسور محافظت از عبور جریان و فرکانس پایین
  • دارای سنسور و فیدبک دما و ولتاژ
  • عبور بسیار ناچیز جریان هنگام اتصال مستقیم سوزن به بدن
  • دارای هندپیس سبک و ارگونومیک
  • کنترل توان تمام دیجیتال
  • مجهز به ال سی دی تاچ ۷ اینچی رنگی بهمراه قلم
  • قابلیت تغییر توان از ۰-۱۰۰ درصد(با دقت ۱%)
  • طول بر قراری قوس ۳ میلی متر و طول پایداری قوس ۱٫۲ سانتی متر

خرید پلاسما جت فایربولت پلاس

خرید پلاسما جت فایربولت

خرید پلاسما جت فایربولت را می توانید از طریق ما مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید. با خرید پلاسما جت فایربولت می توانید از تخفییفات ویژه ما بهره مند شوید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. دستگاه پلاسماجت فایربولت دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش نا محدود می باشد. آموزش و نصب دستگاه در محل کار شما انجام خواهد شد.

شرکت پخش پلاسما فایربولت پلاس ، پخش و فروش این دستگاه را به تمامی نقاط ایران انجام می دهد. امروز به دلیل قابلیت های پلاسما فروش پلاسما فایربولت در ایران از سوی شرکت های معتبر انجام می شود.

این روزها به دلیل فروش و مصرف بیشتر پزشکان و کلینیک ها از این محصول، تولید و صادرات آن نیز بیشتر می باشد. همچنین کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپای می توانند این محصول را خریدارای کنند زیرا  دستگاه پلاسماجت فایربولت دارای CE اروپا می باشد و ما امکان صادرات این محصول را در کمترین زمان ممکن داریم. برای خرید پلاسما فایربولت می توانید از طریق این فروشگاه معتبر و درجه یک که این محصول را در بهترین برندها عرضه می کنند مراجعه کنید و با قیمت مناسب خریداری کنید. یا می توانید از طریق سایت این شرکت معتبر و شناخته شده سفارش خرید کنید که از طریق فروشندگان برتر محصول خود را در منزل خود تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *