بهترین دستگاه لیزر سه طول موج

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج دستگاه لیزر موهای زائد دایولیزرآیس آخر تکنولوژی لیرر موهای زائد در ایران است. که در سال ۲۰۲۰ برای اولین بار وارد بازار ایران شده است دستگاه لیزر دایولاشر لیزر موهای زائد سه طول موج می باشد. ایین دستگاه دارای دو هندپیس با دو سایز متفاوت است. که می توان برای قسمت های مختلف بدن مانند صورت و نواحی مختلف مورد استفاده قرار داد.در ادامه با این تکنولوژی بیشتر آشنا خواهیم شد.جهت خرید این دستگاه لیزر با کیفیت می توانید با شماره تماس های موجود در قسمت مشاوره تماس حاصل فرمایید.

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج

آخرین مدل لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج

۱- سه طول موج الکس(۷۵۵nm) دایود(۸۰۸nm) اندیاگ(۱۰۶۴nm)

۲-دو هندپیس با دو نوع اسپوت سایز

۳- سریع

۴-بالاترین میزان اثربخشی در رفع موهای زائد

۵- داراثی ایمنی بسیار بالا

۶- کاربری راحت

اصل درمان دستگاه لیزر موهای زائد دایولیزرآیس

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج

قاعده کلی درمان و رفع موهای زائد بوسیله دایولیزرآیس بر اساس تجربه انتخابی فوتوترمال است. ملانوزوم های  یا به اصطلاح ملانوسیت های موجود در فولیکول مو می توانند به صورت اختصاصی و انتخاب شده، انرژی لیزر را جذب کنند.انرژی پرتو لیزر ساطع شده توسط دستگاه دایولاشر ایس به راحتی و بدون آسیب رساندن به بافت اپیدرم پوست، توسط فولیکول مو جذب می گردد. این انرژی جذب شده توسط مو و پیگمنت داخل آن ،تبدیل به گرما می شود و در نتیجه سبب افزایش دمای فولیکول مو می شود.

زمانی که فولیکول مو تا حد معینی افزایش می یابد، فولیکول مو به طرز غیر قابل برگشتی آسیب دیده و این آسیب سبب ضعیف شدن مو و در نهایت باعث از بین رفتن همیشگی موهای زائد خواهد شد.

دستگاه لیزر موهای زائد سه طول موج

 

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج

دستگاه لیزر  موهای زائد دایولیزرآیس  دارای سه طول موج الکس دایود اندیاگ است. که برای هر شش تایپ پوستی مناسب و دارای جواب دهی عالی می باشد. که در ادامه به توضیح هر سه طول موج خواهیم پرداخت.

طول موج ۱۰۶۴ نانومتر که ما بیشتر به اندیاگ می شناسیم برای موهایی با جذب کمتر پرتو لیزر توسط ملانین ها و در نتیجه مناسب برای پوست تیره می باشد.از سوی دیگر، طول موج ۱۰۶۴نانومتر عمیق ترین میزان نفوذ پرتو لیزر توسط فولیکول مو را ممکن می سازد.

طول موج ۸۰۸ نانومتر یا بیشتر به طول موج دایود و طول موج کلاسیک میان انواع طول موج دستگاه های لیزر موهای زائد است. این طول موج ، امکان رفع موهای زائد از طریق ساطع کردن پرتو با قدرت متوسط به بالاف و نفوذ عمیق به فولیکول های مو را فراهم می آورد. در نتیجه برای اکثر تایپ های پوستی و انواع موهای زائد موثر می باشد.

طول موج ۷۵۵ نانومتر یا الکس انرزی قدرتمندتری را ارائه می دهد. جذب این طول موج توسط کروموفور ملانین(گروهی از اتم ها و الکترون ها است که بخشی از یک مولکول آلی را تشکیل می دهند و آن را رنگ آمیزی می کنند.)، موجب ایده آل بودن آن برای پوست های با رنگ روشن و یا دارای موهای نازک می باشد. این طول موج همچنین برآمدگی  پیاز و فولیکول مو را هدف قرار می دهد. بهترین دستگاه لیزر سه طول موج را می توانید در دستگاه دایولیزر آیس می توان یکجا بدست آورد و رضایت کلاینت های خود را بدست آوردید.

لیزربار دستگاه لیزر دایولیزرآیس

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج

 

دایودلیزرآیس آورد و نیازهای آنان برای نواحی محتلف را برآورده سازد.این دستگاه دارای اسپات سایزهای MM12*12  -۱۲*۲۰MM -12*24M-12*28MM- که هر کدام دارای توان های مختص خود می باشند.تیپ ویزه صورت امکان استفاده از دستگاه در مناطق مختلف از جمله گوش ها سورخ بینی و گلابلا که دسترسی به آانها دشوار است را فراهم می سازد.

دستگاه لیزر دایود لیزر آیس دارای لیزر بار کوهرنت آمریکا است. که ۲۰ میلیون شات یا یک سال گارانتی کریستال و لیزربار در یک پک کامل همراه با کمترین میزان اتلاف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه و لیزربار می باشد.

هندپیس دستگاه دایولیزرآیس

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج

هندپیس دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی است. این صفحه تاچ هندپیس دستگاه دایولیزر ایس ۱٫۵۴ اینچی OLED با کیفیت بالا که از طریق آن می توان پارامترهای درمان را مستقیما روی صفحه نمایش هندپیس تنظیم کرد.

  • تنظیمات انرژی
  • تنظیمات پالس
  • تنظیمات فرکانس
  • نظارت بر دما به صورت همزمان و بدون درنگ

سیستم خنک کنندگی دستگاه دایولیزرآیس دو هندپیس

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج

وجود کریستال یاقوت کبود  سبب شده است بهترین رسانایی سرما و پرتو تضمین  اثربخشی و آسودگی به هنگام استفاده از دستگاه بوجود بیاد. این دستگاه لیزر دارای سیتم خنک کننده و کولینگ فوق العاده قوی و قدرتمند است که نیاز به کولینگ خارجی ندارد. دو صفحه خنک کننده نیمه رسانا با قدرت خنک گنندگی فوق العاده ۱۰۸W و امکان فراهم آوردن دمای سطح سر هندپیس تا ۳۰- درجه سانتیگراد از امتیازات فوق العاده این دستگاه لیزر موهای زائد است.

دستگاه دایود آیس دارای سیستم هوشمند نظارت بر دما است. هندپیس مجهز به یک عدد سنسور دما می باشد. که داخل هندپیس نصب شده است. و امکان نظارت همزمان بر سطح دما خروجی حاصل از پرتو ساطع شده است را از طریق صفحه نمایش روی هندپیس ، فراهم می آورد.

فیلتر ،حفاظت ۴ گانه از دستگاه دایولیزر آیس

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج

هر یک از هندپیس ها مجهز به فیلتر آب دو مرحله ای حرفه ای است. این فیلترها در مرحله اول از پنبه PP به جهت جلوگیری از ورود ناخالصی ها استفاده می کنند. در مرحله بعد، برای جلوگیری از انسداد لیزر به دلیل وجود ناخالصی ها، از فیلترهای یونی مخصوص استفاده می شود. در این مرحله با فیلتر کردن یون های فلزی، از خوردگی و فرسایش داخلی دستگاه بر اثر زنگ زدگی  جلوگیری شده و همین امر موجب افزایش عمر و دوام دستگاه می گردد.

بهترین دستگاه لیزر سه طول موج دایولیزرآیس

Laser type
Semiconductor laser
Power
۳۰۰۰W
Power of handle
۱۲۰۰W 600W
wavelength
۸۰۸nm (755nm+808nm+1064nm optional)
Screen Size
۱۲٫۴ Inch
Energy density
۱-۱۲۰J/cm2 (Deviation≤±۲%)
Pulse width range
۱-۱۰۰ms
Spot size
۱۲*۲۰mm; 12*12mm
Frequency
۱-۱۰HZ
Cooling System
TEC cooling system
Net Weight
۵۷kg
Dimension
۴۷۰*۵۰۰*۱۳۳۰mm
Package Size
۵۳۰*۴۹۲*۱۱۲۰mm
Fuse specification
Ø۵×۲۵ ۱۰A
Voltage
AC220V±۱۰% ۱۰A 50HZ , 110v±۱۰% ۱۰A 60HZ

قیمت بهترین دستگاه لیزر سه طول موج دایولیزرآیس حدود۴۰۰ میلیون تومان است. البته این مبلغ با توجه به نرخ دلار در ایران متغییر می باشد. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می  باشد نصب و آموزش دستگاه در کلینیک شما توسط کارشناسان ما انجام می شود.

همچنین باید اضافه کنیم که دستگاه دارای سیتم هوشمند است. اپراتور می تواند ناحیه مورد نظر را انتخاب کند و رنگ پوست را هم از منو انتخاب نمایید سیستم به طور هوشمند پارامترهای پیشنهادی بر ای کلاینت را به صورت اتوماتیک فراهم خواهد آورد.

جهت خرید این دستگاه فوق العاده می توانید با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *