آر اف فرکشنال ایرانی نتیل

آر اف فرکشنال ایرانی نتیل یک دستگاه با کیفیت عالی می باشد که در اتحادیه اروپا مجوز فروش را دارد. و دارای مجوز CE می باشد. با خرید آر اف فرکشنال نتیل می توان از آن برای جوانسازی پوست استفاده کرده و مشکلات و عارضه های پوستی را با این روش درمان کرد تا از داشتن پوستی زیبا و شفاف نهایت لذت را برد.

آر اف فرکشنال نتیل

استعلام قیمت آر اف فرکشنال ایرانی نتیل

آر اف فرکشنال نتیل

با استعلام قیمت تمام شده آر اف فرکشنال ایرانی نتیل می توان بهترین دستگاه آر اف فرکشنال را خریداری کرد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]دستگاه آر اف فرکشنال نتیل دارای CE می باشد امکان فروش در اتحادیه اروپا را نیز دارا می باشد.[/highlight-red]

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی در سایت اینترنتی شرکت آراد ثبت شده تا خریداران با اطلاع کامل بتوانند ان را خریداری کنند.

نتیل یک نوع درمان غیرتهاجمی می باشد یعنی در این روش پوست بریده نشده و از انرژی تک قطبی فرکانس رادیویی استفاده می شود تا پوست بدن را سفت کرده و ظاهر آن را بهبود ببخشد.وسبب لیفت پوست می گردد.

نتیل از طریق گرمادهی لایه های زیرین پوست عمل کرده که با پوستی لطیف تر، سفت تر و نتایج ضد پیری همراه می باشد.

تولید کلاژن جدید موجب شده تا پوست سفت تر و پایدار تر باشد و بافت کلی پوست و شکل بدن را بهبود می بخشد.

مرکز فروش اصلی آر اف فرکشنال ایرانی نتیل

آر اف فرکشنال نتیل

در مرکز فروش شرکت آراد آر اف فرکشنال ایرانی نتیل عرضه شده و می توان بی واسطه خرید دستگاه آر اف نتیل را انجام داد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]دستگاه آر اف فرکشنال نتیل دارای دو هندپیس است. یک هندپیس سوزنی و یک هندپیس آر اف مونوپلار جهت لیفت و جوانسازی قسمت های مختلف بدن[/highlight-red]

بر خلاف لیزر روش درمانی با دستگاه ار اف فرکشنال نتیل برای تمامی انواع و رنگ های پوست مناسب می باشد.

به طو  معمول بیماران طی ۴ تا ۶ جلسه درمانی با این دستگاه قرار گرفته و حتی با یکبار استفاده از این روش می توان شاهد بهبودی در سفت شدن پوست شد.

با گذشت زمان نیز می توان نتایج بهتر از سفتی و لیفت پوست را ماه بعد از درمان مشاهده کرد. 

این روش موجب گرم شدن حجم قابل توجهی از کلاژن ها در لایه های عمقی پوست و بافت زیرین آن می شود.

پخش و فروش آر اف فرکشنال ایرانی نتیل

آر اف فرکشنال نتیل

آر اف فرکشنال ایرانی نتیل در بازار توسط شرکت آراد به فروش می رسد تا خریداران بتوانند با بهای تمام شده این محصول را تهیه نمایند. 

با استفاده از این دستگاه کلاژن های جدید ساخته شده و مجددا مدلسازی می شود که موجب سفت تر شدن پوست می شود و در نهایت پوستی سالم تر، صاف تر و با ظاهری جوان تر به وجود می اید.

دستگاه آر اف فرکشنال نتیل به وسیله انرژی فرکانس رادیویی و گرم کردن لایه زیرین پوست یا همان درم کار می کند.سبب تحریک کلاژن سازی لایه های زیرین پوست می شود. 

آر اف فرکشنال ایرانی نتیل علاوه بر لیفت و جوانسازی باعث روشن سازی پوست و رفع تیرگی می شود. همچنین با استفاده از آر اف فرکشنال نتیل می توان منافذ باز پوست را بسته و از آن برای از بین بردن و کاهش جوش و متعادل کردن چربی پوست استفاده کرد.

این گرما موجب ایجاد کلاژن زیر پوستی جدید شده که نئوکلاژنز نام دارد و این کلاژن جدید باعث سفت و محکم شدن پوست و به طور کلی بهبود بافت پوست

و شکل بدن می شود.

این روش سبب بازسازی بافت شده و به تولید کلاژن و الاستین جدید  کمک می کند.

گفتنی است جوانسازی پوست با این دستگاه جایگزینی برای لیفت صورت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *